30 травня 2016

Натхнення з Майстернею СкрапШТАМПИНГ і Мариною Архиповою

Всім привіт! З вами я, Марина Архипова, і це перший мій пост в якості дизайнера ))) тому я трішечки хвилююся)))
А надихати вас буду з чудовими штампами від Майстерні СкрапШТАМПІНГ

В Майстерні роблять дуже гарні штампи, з якими легко можна зробити листівочку чи будь що, але я хочу показати, як ще їх можна використати.
Майже в усіх своїх блокнотах, кулінарочках, весільних книгах побажань я прикрашаю сторінки штампиками, так вони виглядають більш закінченними та душевними)))
Спочатку покажу вам весільну книгу, обкладинка із мішковини, в декорі жовті квіточки, а щоб сторінки не виглядали занадто офіційними вони проштамповані.
Спочатку я проштампувала всі листочки баночками, а потім додала різні серединки
Баночки такі універсальні, що іх можна використати і в кулінарці також)) 
Мені останнім часом подобається робити вінтажні кулінарні книжки із сторінками тонованими кавою. Такі, щоб вигдядали старовинними сімейними реліквіями.  Навіть якщо на таку сторіночку потраплять бризки (а на кухні все буває))) , то вони не зіпсують ані книжки, ані настрою господині)))

 На таких сторіночках кулінарні штампики повинні бути обовязково!
І ще хочу показати штамп - фотоаппарат
Люблю, щоб в альбомі містилося багато фото, але не всі подложки роблю із скрапбумаги і тоді без нього не обійтись!



Дуже рада була з вами побачитись і поспілкуватись, до скорої зустрічі.
Ваша Марина
http://oscar-note.blogspot.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар