10 травня 2016

Натхнення з Наталею Didideira та майстернею СкрапШТАМПІНГ

Усім привіт! Сьогодні з вами Наталя Didideira, і я продовжую знайомити вас з молодим українським виробником штампів - СкрапШтампінгом, та хочу показати вам кілька робіт з матеріалами цього виробника)


По перше хочу показати вам мої АТС-ки
Самі АТС-ки зроблені з шматочків паперу, які знайшла у коробці з обрізками, а прикрасити мені допомогли паєтки та  чіпборд. Напис "Творчого настрою" я замовила на замовлення в майстерні СкрапШтампінг..


Наступною хочу показати дитячу листівочку з бегемотиком та метеликами)
Взагалі я обожнюю штампи - метеликів, вони прикрасять будь яку роботу)
Особливо я люблю штампувати їх на кальці, а якщо зробити  ще й з ємбоссінгом, то взагалі краса)
 У роботі використала штамп "метелик" від СкрапШТАМПІНГУ

І ще хочу показати вам морський конвертик для диску.
Спогади треба хранити не тільки надійно, але й гарно)
У роботі використала штампи зірок від СкрапШтампінг
     Безмежного вам натхнення!)
  Просмотр

Немає коментарів:

Дописати коментар