05 травня 2016

Натхнення з Скрапштампинг від Валі Freedom

Всім привіт! 
Сьогодні з вами я, Валя Freedom. Хочу показати, що я підготувала для нашого спонсора, українського виробника Скрапштампинг

  Я дуже люблю саморобні фони для листівок, альбомів і полотен, а так само мені подобається частково проштамповывать сторінки в блокнотах, тому в якості першої диз.посилки я вибрала фоновий штамп штамп с рукописным текстом.
Ось так гарно була упакована посилочки! Приємно!!

зацініть напис на шоколадку!!!
Якість штампа мені дуже сподобалося: він в міру жорсткий і при натисканні відбиток виходить чітким і не розмазується, як буває з мягкимполимером. Розмір обраного штампа 15х15 см (акриловий блок під цей розмір виявився подарунком від виробника!).
Дуже сподобалося як цей штампик виглядає на аркушах блокнотів!
Як жіночих

так і чоловічих
Ваша Валя, Freedom


Немає коментарів:

Дописати коментар