04 травня 2016

3-в-рядок. Текстурна паста



Вітаємо всіх наших читачів!!!! Чи готові ви складати скрапові рядки? Подивимось!
І ми до вас з таааааааааким завданням!
Героїня цього завдання з серії "3 в рядок" -ТЕКСТУРНА ПАСТА та всі схожі матеріали: медіуми, деко-гелі,гессо, структурні гелі и т.п.
У наших з вами СКРАПОВИХ роботах необхідно скласти рядки з такими елементами (мінімум три):

фарба, чіпборд, гудзик, стрічка, бісер, напис
+
паста або медіум, або джесо і т.д.
Наш запрошений, а тепер вже і постійний дизайнер))
Надіюсь, що моя ніжна й пастельна листівочка надихне вас до творчості.
Мій рецепт листівки: текстурна паста + бісер + чіпборд + фарба-спрей.


Для завдання я вирішила зробити ніжну дитячу листівочку до Дня народження маленької принцеси) Використала рядок: текстурна паста - чіпборд - стрічка - бісер - напис
Для цього завдання я створила ніжний конвертик для диску.
Мій рядок: структурний гель - бісер - напис.
 
Легка весняна листівка з чіпбордом від Вензелика, і рядочком:
структурний гель - чіпборд - надпис
 
Була в мене коробочка з під чогось) Вирішила задекорувати її кришку та подарувати подрузі, яка страшенно любить море... хай зберігає там найулюбленіші фото чи збирає гроші на наступну морську подорож ;))
Мій рядок: фарба - деко-гель та медіум - чіпборд
В роботі використала кілька видів акрилової фарби, ракушки, чіпборд-зірочки та негатив від чіпборду-рамочки, пайєтки, скрап-бумагу, пісок.
 

Катя
Все ще пасхальні роботи - тег із чудовимим курочками.
Моя лінія: текстурна паста-фарба-чіпборд
Наші правила тут

І як завжди наші спонсори надають нам ось такі класні призи, які ми розіграємо СЕРЕД УСІХ учасників з допомогою Randomus:

Представляємо вам нашого НОВОГО СПОНСОРА!!!
Виробник чіпордів та різноманітних трафаретів та масок - WOODchic
і надає переможцю СЕРТИФІКАТ ДЛЯ ПОКУПОК НА 75 грн.
 
Майстерня СкрапШтампінг - дає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН
 
Фабрика Декору - дає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН
 
Майстерня чіпборду Вензелик - надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН

Чекаємо на будь-які скрапові шедеври до 01.06.2016 р. включно!





1 коментар: