06 травня 2016

Знайомство з новими дизайнерами

 Привіт усім! Раді вам представити нових дівчат-дизайнерів, які будуть з нами творити і які стануть частиною нашого блогу. Ми ще чекаємо повернення з подорожі Мариночки - Флокса, а поки знайомимось з новими феями:


Всім привіт! Мене звати Марина і я дуже рада, що буду надихати вас зі сторінок мого улюбленого блогу, та ще і в складі такої чудової дизайн-команди!
Якщо коротко про себе - я живу в Києві с чоловіком та синочками, зараз у декретній відпустці. Зазвичай матусі в декреті захоплюються творчістю чи рукоділлям)) моє захоплення скрапом почалося за 2 роки до народження молодшого синочка, можна сказати що я готувалася до декрету заздалегідь!
Більш за все люблю робити дитячі роботи, особливо альбоми, або якісь корисні речі, кулінарочки, наприклад))) 
Останнім часом дуже приваблює альтерскрап, маю багато ідей і сподіваюсь якнайскоріше втілити їх у життя!



                                                                       
                                                               
 Євгенія Чунис
 
 Привіт-привіт всім творчим  матусям. А хіба ні? Більшість з нас прийшли в скрап з народженням діточок :) і я не виключення, бо для дитини хочеш зробити те, на що для себе завжди шкодуєш часу.
      Я мешкаю у Львові, люблю свою сім*ю, рукоділля, гумор, море... ну і може трішечки солодке ( а може  і не трішечки).
    Я щаслива, що тепер разом з прекрасною дизайн командою буду надихати вас на нові шедеври.
    Нашим ПЧ бажаю натхнення і можливостей його заскрапити... а ДК  - більше нових ПЧ, цікавих проектів і масу задоволення :)







Привіт!
Я - Катруся із Полтави. Творча на всю голову й обидві руки)))
Зараз найбільше часу приділяю скрапбукінгу, але дуже люблю вишивати хрестиком, в'язати гачком, шити. Не уявляю свого життя без малювання.
Улітку 2014 вирішила опанувати скрапбукінг. Шукала, пробувала, вчилася, а остаточно поринула з народженням особистого блогу у січні 2015. З того часу закрутилося й не відпускає. За цей невеликий проміжок часу остаточно впевнилася, що я - затятий штампоголік :) Моє скрапове серце належить стилю "Чисто й просто", душу відводжу на фарбах-грунтах-пензликах, а от руки загребущі тягнуться у всіх творчих напрямках )))
Тож сумувати вам не дам!






Ось такі у нас дівчата! Будемо чекати ближчого знайомства з їхньою творчістю!

6 коментарів: