13 березня 2021

Натхнення зі спронсором "ScrapEgo" від Євгенії Чунис

 Всім привіт!

Сьогодні розважати вас буду я, Євгенія Чунис, та наш незмінний спонсор 

"ScrapEgo !

В одному з попередніх постів  я вже показувала отримані скарби , а сьогодні -  поділюсь результатами тестування новинок. 

Кожен скрапер з нетерпінням чекає свої замовлення, а "ScrapEgo" в цьому плані величезні молодці, відправляють швидко і без зайвих зволікань.

Тому я теж , без зайвих зволікань, випробувала їхні новенькі рідкі поталі.





Я не планувала робити АТС, я просто перевіряла  як поталь лягає на фігурки ,як на папір, як на фішки... ( лягає поталь чудово на всі ці матеріали)! 
І якось воно само склалось в маленькі картки.
   

Для фону і  фарбування квітів використала спреї "Фіалка " та "Сонячний ранок"




Спрей дав неймовірний перелив перламутру на самих квітах, зробивши однотонні квіти більш живими і цікавими.


Через трафарет нанесла текстурну пасту  "Vintage" c ефектом старіння. "ЗОЛОТО ЛИСТЯ"




 А місцями ,через той же трафарет, нанесла кракелюрний гель.



 І отримала такий собі мікс якравого і вінтажного :)



Використані матеріали:


                                                                  Дякую, що були зі мною!






Немає коментарів:

Дописати коментар