21 березня 2021

Натхнення до завдання разом зі Скрепочка Скрап та Daria Dovgan

 Усім привіт. 

З вами Даша і моє натхнення до нашої дошки  

"Подорожуй Україною" - тунель кохання.

Для мене подорожі - це про життя, мрії, і звісно, про кохання. Я люблю подорожувати, навіть своїм рідним містом.

Створювати роботу мені допомагала чудова колекція в стилі бохо"Наш день"

 від  спонсора Скрепочка Скрап та наша дошка натхнення. 

Мене надихнула сама назва тунелю та палітра. 


До нашої дошки в мене склалося три листівочи. 
Для них я використала папір, чіпборд та мереживо. Чіпборд покрила пудрою для гарячого ємбоссингу. 



Кожна з майже однакових матеріалів, але різні.



Але однозначно, що кожна з них про кохання



Надихайтеся та творіть разом з нами та нашим спонсором Sкрепочка Скрап

Чекаємо ваші неповрторні роботи   до дошки 

"Подорожуй Україною" - тунель кохання.

З вами була Даша 




Немає коментарів:

Дописати коментар