04 березня 2021

Натхнення до завдання "Подорожуй Україною" - Тунель кохання від Олени Базюк, Sкрапочка та Скрепочка-Скрап

Привіт всім і привіт весна!
Сьогодні з вами я, Олена Базюк і буду надихати вас разом з матеріалами 
від наших спонсорів Скрепочка-Скрап та Sкрапочка)
Ви вже бачили наше нове завдання?)))
Нова подорож - романтична, весняна, соковита і дуже натхненна!
Дошка натхнення "Подорожуй Україною" - Тунель кохання
В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #артклуб_тунель


Я зробила ніжну та романтичну листівку-конверт.
Наша дошка надихнула мене своїми соковитими листочками, ніжними квітами та коханням)
До речі, ще не була у цьому Тунелі кохання, давно хотіла поїхати, напевно пора)
В роботі використала матеріали з магазину нашого спонсора Скрепочка-Скрап.
Це чудовий магазинчик з великим асортиментом скрапматеріалів.
Особливо мені підійшли в цій роботі дуже гарні весняні вирізалки "Ніжні квіти" 

Використала улюблені чіпборди від українського виробника  Sкрапочка
Моя любов до чіпборду особлива і незмінна, без цих ніжних рамочок не уявляю цієї багатошаровості.



Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар