18 березня 2021

Натхнення до завдання з Мариною Євтушенко

     Всім привіт!

Сьогодні з вами я, Марина Євтушенко і моє натхнення до нашої дошки натхнення "Подорожуй Україною" - Тунель кохання.





У мене створилася ніжна квіткова із нотками романтики листівка із чудовим чіпиком від Sкрапочка.



Із нашої дошки натхнення я використала рожеві квіточки і зелень, а також саму форму тунеля. 
І мені спало на думку, листівка із уквітчаним віночком декором.


У шарах висічок розмістила набір чіпборду "Гудзички", які чудово вписалися у композиції листівки. Ще між квіточками проглядається чіпборд "Віточки".  


А ось тут мені захотілося вписати Чіпборд "Гілочки" із завитушками.


Для довершеності листівки я завжти додаю завершаючи акценти у вигляді топінгів, бісеру і паєток, вони додають шарму моїм роботам.



Ось така ніжна і чарівна в мене вийшла листівка. З нетерпінням будемо чекати ваші шедеври в нашому завданні "Подорожуй Україною" - Тунель кохання.



З вами була, Марина Євтушенко!
До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар