28 березня 2021

Огляд посилки від Скрапочка для Людмили Половинко

    Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.



Тепер жодна моя робота не обходиться без гарнезного чіпика від нашого улюбленого спонсора  магазину  SкрапочкаМаю вже давно улюблені дизайни, які беру при кожній своїх покупці і які завжди закінчуються в першу чергу.


І саме такими улюбленими є шикарні гілочки, які я часто розрізаю на частинки і використовую фрагментами. Листочки в них є ідеального розміру для різного плану робіт, і вони гарно доповнюють композицію. А взяла я  гілочку з пташками та гілочку з листочками


Давно я заглядала на чіпик з годинником, він дуже гарний і мереживний, але підходить для досить великих робіт, які останнім часом все частіше я роблю)), тому і нарешті, він в мене є, і я тепер пошкодувала, що його швидше не брала))


І жодна моя посилка не формується без улюблених рамок, це той товар, який в першу чергу попадає до мого кошику) Взяла я круглу рамкуажурну рамкурамка з завитками та схожі між собою ажурна рамка та ажурна рамка з ободком




 
Фоновий чіпик, яким можна ускладнити будь яку роботу і такий чіпик ніколи не залежиться в запасах, а піде в рух. Цього разу я взяла фоновий чіпик куб


І ще такі чіпики, які часто зустрічаються в моїх роботах: парочкагілочка з шипшиною та напис вместе на всегда


Посилка ретельно упакована, що жодний чіпик в процесі транспортування не має можливості пошкодитись. А ще чому я люблю цей чіпик, так це через те, що він йде на підложках, що також униможливлює його пошкодження.
А ще є ретельна інструкція по експлуатації і правильній роботі з чіпиком



З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар