26 березня 2021

Огляд посилки від Скрепочка Скрап для Людмили Половинко

     Привіт, друзі!

Весна на календарі, але не на дворі) Сьогодні з вами я, Людмила Половинко буду закликати весну яскравими та ніжними квітами разом з нашим спонсором  Скрепочка-Скрап .
Покажу вам шикарні вирізалки, які допомогли мені створити весну на моєму столі)




Я фанат вирізалок, вирізаю з паперу все, що тільки можна там вирізати, тому такий набір для вирізання для мене це маст хев для кожної роботи. Маючи такий набір можна зробити роботу використовуючи лише вирізані паперові і вона буде виглядати довершено та унікально.
Окрім того, що я вирізала усе з колекції, ще не оминула увагою і обкладинку на якій зображено такі ж самі малюнки лише в зменшеному вигляді. 


Ще отримала в своїй посилці набір паперу 20*20 см "Наш день". Такий розмір паперу для мене є ідеальним, так як там можна повирізати маленькі деталі  і ними ж доповнити свою композицію. Часто з великих наборів в роботі використовується декілька великих деталей і все, а ось такі маленькі гілочки, ліхтарики та інше, ідеально для довершення композиції. 
А ще жодна моя робота не обходиться без клею, тому при кожній покупці матеріалів для скрапбукінгу я купую клей. Клей універсальний від Скрепочка-Скрап я вже використовувала в своїх роботах, він мені ідеально підходить для склеювання паперових елементів.


А ще як можна на весні обійтись без квітів)), тому моя посилка складалась і з таких елементів: набір квітів магнолії,  ніжні троянди та гіпсофіли. А ще поповнила свої запаси червоних анкерів, як на диво, ось такий колір, який я не так часто використовую у своїх роботах, але вже закінчився у мене))


Штампи я використовую для урізноманітнення своїх композицій, а саме, роблю відбитки на кальці, які потім вирізаю та додаю у потрібні мені місця.
А взяла я такі штампики: шикарну квіточкулисточки та гілочку. Штампики ці є невеличкі, але це саме те, що я люблю))




А також вибрала в магазині висічки, які мені обов"язково пригодяться в роботі та такі яких в мене немає схожих ножів, а саме: весільні голубирамка та вікно





З вами була, Людмила Половинко
І скоро я вам покажу щось новеньке з цими матеріалами)

Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар