25 лютого 2021

Огляд посилки для Лєни Рукодільник від ScrapEgo

  Привіт-привіт!!!

Я,  Лєна Рукодільник та виробник крутих матеріалів для мікседмедіа - «ScrapEgo – товары для творчества». І ми прийшли надихати Вас оглядом моєї посилочки.


Я скучила за білими тріщинками))) Люблю цікавий глітерний блиск, яскраві акрилові переливи та цікаву фактуру з мармуровими крихтами)))
Певно ви вже здогадались, що я розповідаю про свою дизайн-посилочку, що просто неймовірно надихаюча. Я обрала для себе і кракелюрну пасту, і мармурову пасту, чарівні кольори акрилових фарб металіків. І останнім часом я просто фанатію від глітерних гелів, вони просто неймовірно освіжають роботу і надають чарівний мерехтливий акцент. 







А ось і коротенький відео-огляд:

 Отже, моя посилочка складалась з:
Текстурна паста "Мармурова"
Текстурна паста Кракелюрна. Біла
Краска металлик "АМЕТРИН"
Краска металлик "Бриллиант"
Краска металлик "ОНИКС"
Глиттерный Гель "СЕРЕБРО"

Ну що ж, сподіваюсь, Вам було цікаво і Ви щось використаєте у своїх роботах, а щоб мати з чим попрацювати, запрошую за такими крутими фарбами до магазину нашого спонсора - «ScrapEgo – товары для творчества» 

З Вами були Лєна Рукодільник та ScrapEgo.

Натхнення Вам!!!  

Немає коментарів:

Дописати коментар