01 лютого 2021

Знайомство з оновленою командою 2021

Привіт!
Сьогодні ми до вас зі знайомством з нашою оновленою ДК!
Дуже раді, що наша "артклубівська сім'я" поповнилась, збільшилась, 
набралась ще більше натхнення та ідей, і наші феї готові надихати і дивувати вас своїми прекрасними роботами.
Зустрічайте, знайомтесь та приймайте в нашу родину)!


Отже, дівчата які приєднались до нас:
Привіт! Дуже рада потрапити до чудової команди і сім'ї Арт Клубу!
Мене звати Марина, проживаю в самому центрі України в невеличкому місті. В скрапі вже більше 4 років і за цей час багато чого спробувала і натворила, що навіть не згадаю все. Обожнюю працювати з папірчиком, квіточками, мереживом і всякими дрібничками. Обожнюю творити ніжні багатошарові роботи, але інколи хочеться потворити чоловічі брутальні роботи. В останнє полюбила творити із заготовками в стилі ММ, але ніколи не зраджу своїм папірчикам і обов'язково підкладу до роботи.
Буду рада бачити на моїй сторінці Instagram @marinka_yevtushenko




Усім привіт. 
Я Даша. Мама, викладач та скрапер, а ще останнім часом обожнюю читати книжки (паперові).
 В скрапі люблю штампи, чіпборд та папір, а також багато декору. 
Створюю роботи з любов'ю  та натхненням для себе або на подарунок. 
Люблю робити сторіночки, листівки та міні альбомчики.
Мої затишні роботи живуть у Instagram @daria_dovgan_
Радо запрошую в гості.



 Привіт активним скраперам!
 Я щаслива повернутись в Арт Клуб!
  Мене звати Женя, я мешкаю в м. Львові разом з чоловіком  і дітьми.  В скрапі я давно, але в нашу з ним дружбу життя повсякчас вносить якісь корективи і ставить наші взаємини на паузу.   Я не здаюсь, так як обожнюю папірчики, квіточки і стрічечки, легкі повітряні роботи, хоча не обходжу увагою  і темні та  фактурні.  
   Вірю, що будемо бачитись частіше на сторінках цього блогу та інших мереж 
 і надихати один одного! 




І, звичайно, з Арт клубом залишаються і надалі вже знайомі вам дизайнери -


Дякуємо вам за підтримку і любов до нашого блогу, для нас це дуже важливо і це надихає наших дизайнерів творити разом з вами!
Ваш Арт клуб!