11 лютого 2021

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ червоний від Марини Євтушенко та Sкрапочка

Всім привіт!

Сьогодні з вами я, Марина Євтушенко та чудовий виробник чипборду Sкрапочка.
Дуже приємно стати частинкою ДК Арт Клубу і зустрічайте моє перше натхнення до нашого червоного завдання. Для своєї роботи я обрала такий рядок: червоний+мереживо+топінг+шнур.




Не дуже полюбляю працювати із червоним кольором і застосовую його в основному у новорічних роботах. Але цього разу мені захотілося використати цей палкий колір у вигляді акцентів на листівці для закоханих і разом із рожевим вийшов чудовий тандем.



Між квіточками поселився чипборд серце ажурне і поселився чипборд метелик, який от-от полетить.


Полюбляю використовувати маленькі акценти у вигляді чипборду сердечка, вони додають завершеності роботі.


Вкінці полюбляю додавати топінг у вигляді блискіток і бісеру, як завершальні штрихи для роботи.



Ось така тендітна, але з червоними акцентами вийшла в мене листівка. З нетерпінням будемо чекати ваші шедеври в нашому завданні завдання "3 в рядок" ОЕ - червоний колір.



З вами була, Марина Євтушенко!
До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар