15 лютого 2021

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ червоний від Daria Dovgan

Усім привіт.
З вами Даша і я безмежно рада вас вітати зі сторінок блогу Арт Клубу))).

Сьогодні моє натхнення про червоний колір.



Вважається, що червоний колір з'явився одним із перших у людей. Звісно після білого та чорного.
Червоний колір то колір вогню, а отже тепла та життя.
Також червоний ототожнюють з кров'ю, війною та руйнуванням. 

Але одне то точно - червоний колір це РУХ, рух до життя ...
А яким воно буде - залежить тільки від нас самих.

Отже, рухаємося до деталей листівочки


Для своєї листівочки я обрала такий рядок - червоний колір, штамп, топінг та ґудзик.


Відштамповки квітів я вирішила зробити на кальці для невагомості та легкості.
Топінг я вирішила додати у не звичній (для мене) формі  - у вигляді паперу з глітером. 


Особисто для мене, червоний колір (як чорний та білий) то класика. 
Але класика з характером. 
Долучайтеся до нашого завдання .
Чекаємо ваші натхненні роботи. 

З вами була Даша!

Немає коментарів:

Дописати коментар