19 лютого 2021

Мерехтливе натхнення зі ScrapEgo, ScrapJoy та Сherrylana designs від Pioniya

Привіт!
З вами Pioniya та сузір'я наших спонсорів - ScrapEgoScrapJoy та Сherrylana designs.
Трішки розбавлю наші червоні пристрасні натхнення зимовою завірюхою.
Цим тегом я передбачила засніжений лютий.
Дуже він мені нагадує хурделиці і візерунки на вікнах.


Використала такі матеріали від спонсорів:


від ScrapEgo

чіпборд від ScrapJoy

від Сherrylana designs

Також я використовувала вирубку, сизаль, глітер, металеві елементи, трафарет, мармуровий пісок, клей, акрилові фарби та чорнила для штампінгу від інших виробників.


Розглянемо детальки.



Перламутрові алкогольні чорнила та патина дуже кльово виглядають на вирубці з чорного кардстоку.


Довгу фразу завжди можна скоротити, використовуючи її частинами.


Багатошаровість і глибина.



А штампувати можна і акриловою фарбою. Тут я штампувала металіком.



Дякую за увагу!
Творіть разом з Art Club UA та нашими спонсорами ScrapEgo, ScrapJoy, Сherrylana designs!
Ваша Pioniya!

You are invited to the Inlinkz link party!

Немає коментарів:

Дописати коментар