14 грудня 2019

СП Батл. Календар від Pioniya з Cherrylana designs та Фабрикою Декору

Привіт!
До закінчення нашого СП Батл. Планер VS Вічний календар залишився 1 день.
Ви ще цілком встигаєте виконати всі умови участі і виграти гарні призи!
Саме сьогодні моя черга показати готову роботу.
А робила я перекидний вічний календар,
використовуючи матеріали від Cherrylana designs та Фабрика декору!


Основу для свого календаря я зробила у формі "будиночка". Схему з розмірами можна знайти тут.
В моєму календарі вказані найближчі три роки, місяці, дні тижня і дати.
Написи зроблені болгарською мовою.



За основу роботи я обрала колекцію паперу "Tropical Paradise" 20х20 см від Фабрики Декору
З цього паперу я нарізала тегів за допомогою ножів і машинки для вирізання і тиснення.


У написанні місяців та днів тижня мені допоміг набір штампів "Каліграфія" на трьох мовах від Cherrylana designs.
Цифри я вирізала ножами за допомогою машинки для різання і тиснення.


Маю 2020, 2021 і 2022 рік.


Теги для цифер вирізані з аркушів різного дизайну, тому кожна дата має свою комбінацію кольорів і принтів.
Порядок цифер складений так, щоб дату, що пройшла, перекидати на "спинку" календаря.
Картки місяців є окремими і міняються місцями у кишенці.



Маю надію, що мій календар додав вам яскравого настрою у холодну пору року :)


Надихайтеся і творіть разом з Art Club UA та нашими спонсорами - Cherrylana designs, Фабрика декору!
Ваша Pioniya!

Немає коментарів:

Дописати коментар