10 грудня 2019

СП Батл. Планер з Лавка Совушки від Людмили Половинко

Привіт, друзі!


Сьогодні я, Людмила Половинко, покажу вас свій планер, який я робила в рамках нашого спільного процесу з матеріалів з магазину Лавка Совушки










Для свого планера я обрала ніжну і стильну колекцію Simple Flowers від ScrapMir.




До композиції на обкладинці я часто додаю фішку, яка урізноманітнює композицію та додає ще один різновид матеріалу.




В планері я зробила дві закладки з вощеного шнура з металевими підвісками квіточка та зірка.




Пропоную на початок подивитися відео огляд мого планера:





Для декору розділювачів я використала обрізки, висічки та вирізалки з цієї ж колекції. Додала ще вирубки молочного кольору, щоб трошки розбавити папір.



Я люблю на максимум використовувати папір, тому вирізаю з нього все, що може пригодитися для декору.






Для приклеювання я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми.





Свої розділювачі я прошила по периметру ниткою м'ятного кольору, що додало контрастної рамки моїй роботі. 





На останок додала акцентів золотими паєтками та нанесла відтиски фоновими штампами.







Якщо ви пропустили мій майстер клас з виготовлення розділювачів, продублюю його тут ще раз:




З вами була, Людмила Половинко.