11 грудня 2019

СП Батл. Планер від Олени Базюк, Лавка Совушки, Katrinshop та Cherrylana designs

Всім привітики)
Наше СП підійшло до завершення і ми дуже раді всім учасникам і раді, 
що ви берете участь і показуєтет свою красу!
І на даному етапі ми показуємо свої готові роботи.
Сьогодні з вами  Олена Базюк  і мій планер в стилі Midori)
А також спонсори - магазин  Лавка Совушки, Katrinshop та Cherrylana designs!




Мій планер із зовні не має об’ємного декору, адже так зручніше його носити зі собою 
і тоді декор не зношується і вигляд такого планера у відмінному стані)
Моя обкладинка із замші сірого кольору,  із шкірзамінника глянцеве золото  виріала на машинці листочки і вийшли в мене підвіски, до них додала сіру кісточку
все від магазину Лавка Совушки
і напис з термоплівки. 

 Давайте подивимось середину )
Всередині в мене кишеньки для візиток і карточок
А мої зошити тримаються на ризинках, тому можуть бути змінними)
Це дуже зручно, бо можна змінити вже використаний зошит на новий)
 І ще трішки детальок серединки - зошитів.
Використала папір з від ScrapМир "Falling in Love" - ОсіньОленьОсінні квіти
листок класних Білетиків  теж з цієї колекції.

Все це є в магазині  Katrinshop

Всередині використала штампики від Cherrylana designs - 
"Лист півонії"листя шипшини,






Надихайтесь з нами і дякую, що завітали до нас!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар