23 грудня 2019

Святкові подарунки від Олени Базюк та Sкрапочка

Привітики!
Сьогодні вас надихати буду я, Олени Базюк!
В мене для вас святкове зимове натхнення, яке я 
творила разом з нашим спонсорам   - виробником чіпборду Sкрапочка!
Настала пора подарунків і так класно, коли кожен подарунок оформлений з любов’ю )

Я зробила невеличку коробочку для солодощів, щоб можна було подарувати 
особливі ласощі - пряники, цуерки чи печиво)
І цю коробчку задекорувала і додала святковий тежик)
Чіпборд вирокористала дитячий від Sкрапочка!
Давайте розглядати)
Ось мій багатошаровий тежик) посипала в декількох місцях глітером, 
щоб вийшло зимове мерехтіння.
Поєднала зимову тематику з дитячою, адже це період свят і чудес з дитинства.
Такий ж ефект мерехтіння є і на самій коробочці




Ось така святкова упаковочка)
Надихайтесь з нами і дякую, що завітали до нас!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !



Немає коментарів:

Дописати коментар