20 грудня 2019

Огляд посилки від Лавка Совушки та Людмили Половинко

 Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою посилку від магазину Лавка Совушки




В магазині Лавка Совушки широкий асортимент товарів, а для своєї посилки я обрала такі "цукерочки")). 

В магазині  є великий вибір замші, там можна підібрати її для будь якого проекту. Тепер вона в мене є, тому точно буде стильний блокнот, а може і тревел)) Хто знає, що мені захочеться створити)..

Замша виявилась настільки тактильною, що це не остання моя покупка. А в  Лавка Совушки є широкий вибір і замші і бавовняної тканини.


Я була б не я, якщо б не взяла у свою посилку папір)).  Вибрала папір з зображенням лимонів та чорниці для майбутніх кулінарних проектів. 


А ще не могла оминути повз увагу папір від СкрапМір, а саме листок в клітинку з нової новорічної колекції та лист для вирізання з колекції Beautiful Moments


Для роботи завжди в нагоді не буде зайвою  додаткова банка клею, так як він часто любить закінчуватися так невчасно. Взяла собі клей універсальний та палітурний від Фабрика Декору.

Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.