24 лютого 2019

Огляд посилки від ScrapBox для Лєни Рукодільник

Привіт-привіт!!!

Я, Лєна Рукодільник, до вас новим оглядом посилки від нашого спонсора, виробника чарівного чіпборду – ScrapBox.

 



 Мені цього разу дісталась посилочка з чіпбордом з розділу «Свята», а саме на три пори року – зима, весна та осінь. А що саме я отримала, зараз вам покажу.

 

Чіпборд з підрозділу «Новий рік, Різдво»

Чіпборд напис "Волшебного нового года" Hi-203

Чіпборд ажурна новорічна рамка з гостролистом Hh-034

Чіпборд новорічна рамка з гірляндою з сніжинок Hr-120

Чіпборд різдвяна шкарпетка з подарунками Hh-162

Чіпборд набір Зірки-контур 30шт Ho-160

Чіпборд набір сніжинок 30 шт. Hh-100

 







Чіпборд з підрозділу «Великдень (Пасха)»

Чіпборд великодня композиція Hh-093

Чіпборд "Великодня гірлянда" Hh-049

Чіпборд "Пасха" з зайчиком Hi-153





 Чіпборд з підрозділу «День Народження»

Чіпборд набір прапорців Hh-057

  

 

Чіпборд з підрозділу «Хелловін»

Чіпборд веселі гарбуза Hh-073

Чіпборд гарбуза Hh-083

Чіпборд бордюр павутинка Hh-076

Чіпборд "Haloween" Hi-196

 

Сподіваюсь, Вам було цікаво переглядати мою посилочку. Та на сайті ScrapBox, ви зможете знайти ще більше неймовірно гарного чіпборду.  А у мене тепер є маса ідей, які я буду втілювати в життя задля Вашого натхнення.

 

А З Вами була Лєна Рукодільник та Art Club UA.
До наступних зустрічей.
Натхнення Вам!!

Немає коментарів:

Дописати коментар