02 лютого 2019

Завдання з ОЄ - Кохання

Привіт ПЧілочки!!!

Сьогодні в нас нове завдання - дуже романтичне, ніжне та сповнене любові)
Цього місяця наше задання з ОЄ - Кохання!!!
Кохання...Справжнє кохання... Що це? 
Ейфорія, цілий пакунок емоцій та “метелики в животі. 
Кохання - це джерело натхнення, радості, енергії, стимул жити та творити, створювати і вдосконалюватися. Це непередаване відчуття захвату та щастя, 
що ти любиш і тебе люблять! 
Це бажання дарувати радість коханій людині, робити приємні сюрпризи, бути поруч.  Ідеальних людей не існує. В парі люди доповнюють один одного. 
Любов - це терпимість до недоліків того, кого любиш. Коли залишаєшся сам собою при будь-яких обставинах, і саме за це тебе цінує і любить твоя друга половинка, тоді розумієш, що тебе кохають щиро, всім серцем і "не змінюючи" на свій лад.
А яке кохання ВАШЕ? Розкажете нам?)


Завдання
Ви можете створити будь-яку рукодільну роботу 
та обрати два будь яких з цих елементів на вибір:
серце, любовний напис, амур, обійми, обручки
Ловіть першу порцію Натхнення!


Робота Запрошеного дизайнера:
Вітаю! Для мене велике задоволення бути запрошеним дизайнером у блозі Art Club UA! Сьогоднішнє завдання присвячене коханню. Мені ж захотілося розкрити більш глибинні та філософські моменти цієї теми. "Безумовна любов" - така назва скриньки-книжки, яку я декорувала у техніці декупаж з домальовуванням, використанням поталі та трансферної рідини. Мої 2 обов'язкових елемента - це серце і обійми. Всім бажаю щирого безумовного кохання.





Роботи нашої ДК:

Людмила Половинко
Для нашого завдання в мене склалась романтична листівка, і я використала два ОЕ: серце та напис. На днях я покажу детальніше свою листівку. 
В роботі мені допомогли чіпики від Скрапочка та папір з магазину Аdidin-Scrapbooking.



Лєна Рукодільник
Для цього завдання я вирішила зробити щось таке, щоб модна було його повісити на сіну чи поствити на поличі та щоразу милуватись та розглядати. Тож, надихнувшись нашим завданням, та обравши два елементи - серце та любовний напис, у мене вийшло пано у вигляді серця з чіпбордом від ScrapJoy, квітами від Iris-скрапбукінг та матеріалами для міксмеда від Фабрики Декору





Анастасія Любарська
В мене сьогодні листівка, яка так і кричить про любов)) Червоний колір, побажання кохання, два ангелика та аж шість сердець. Майже усі матеріали з скрап-кіта "Love is" від нашого спонсору Scrapbooking-Ukraine.




Pioniya
Мої весняні пташечки вже цвірінчать про любов!
Лаконічність і зміст - вся як я люблю :)
Штампи від нашого спонсора Cherrylana designs.




Спонсори:
Надіємось, що призи від наших спонсорів спонукатимуть вас до активної творчості! 
Запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від одного з наших спонсорів.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;)) 
А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників за допомогою Randomus. 

Магазин товарів для скрапбукінгу Scrapbooking-ukraine дарує подарунок


Інтернет-магазин Iris-Scrapbooking дарує 
2 набори квітів ТМ Iris на вибір

Виробник чіпборду - ScrapBox дарує подарунок
(доставка за рахунок отримувача)

Виробник штампів для скрапбукінгу - Cherrylana designs 
надає знижку 10% на купівлю штампиків

Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує

сертифікат на 100 грн

сертифікат на 100 грн

Правила участі в завданні:

♥ Необхідно використати два обов'язкових елементи та створити будь-яку рукодільну роботу. Завдання рукодільне, можна  не тільки скрапити, а й шити, вишивати, в'язати, малювати, декупажити тощо; 
♥ написати пост, в якому має бути активне посилання на наш блог та банер завдання; 
♥ додатись в лінки до 02 березня
♥ за результатами завдання ми розіграємо призи від спонсорів та обиремо ЗД; 
♥ звернутися за призом на протязі 2-х тижнів від дня публікаці результатів завдання.

-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.03.2019 року.





5 коментарів: