20 лютого 2019

Натхнення від спонсора Cherrylana designs, Sкрапочка та Scrapbooking-Ukraine з Людмилою Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу своє весняне натхнення, у виготовленні якого мені допомогли матеріали  від магазину Scrapbooking-Ukraine, чіпики від  магазину  Sкрапочка та та штампами з магазину Cherrylana designs.





Останніми днями до Львова прийшла справжня весна. В мене на подвір"ї вже розцвіли перші квіти - підсніжники, світить сонце та співають пташки. Погода починає прокидатися та надихає на творчість. Саме зараз хочеться побільше квітів і тепла і не лише в природі. Давно я не робила таких багатих на квіти робіт, а зараз саме таке пахуче весняне натхнення.


Основа моєї листівка  папір Grace Bundle від Authentique Paper та лист для вирізання, для композиції я використала тайські квіти вишні, розрожевий і світлий бутони.  Свій букет підв"язала вощеним шнуром зеленого і білого кольору.


Для легкості і повітряності композиції я додала відштампованих на кальці квітів та гілочок. Штампів квітибутону рози, гілочку та листя папороті. Трошки ускладнила фон штампом кракелюр.


Тепер жодна моя робота не обходиться без чіпиків, тут мені в нагоді стали шпаківня на гілці танабір гілочок 


З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар