22 лютого 2019

Натхнення від спонсора Cherrylana designs, Sкрапочка та Scrapbooking-Ukraine з Людмилою Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу своє весняне натхнення, у виготовленні якого мені допомогли матеріали  від магазину Scrapbooking-Ukraine, чіпики від  магазину  Sкрапочка та та штампами з магазину Cherrylana designs.









Основа моєї листівка  папір Lavender від Prima та лист, лист, лист, для композиції я використала  квіти з цієї ж колекції.  А квіти вирізала з колекції "St. Tropez" від Prima Marketing.


Для легкості і повітряності композиції я додала відштампованих на кальці квітів та гілочок. Штампів квітибутону рози, гілочку та листя папороті



Тепер жодна моя робота не обходиться без чіпиків, тут мені в нагоді стали шпаківня на гілці та фоновий чіпик бульбашки 

І зворотня сторона:



З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар