14 лютого 2019

Натхнення з Cherrylana designs і Sкрапочка. Людмила Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам своє весняне творіння.  Натхненням для мене може бути будь що, а цього разу надихнулась підбіркою фотографій на весняну тему. Надихнувшись створила листівку в кольорах весняного ранку.

 Прохолодними весняними ранками, коли тільки прокидається природа, розкриваються квіти і на них осідає ранкова роса. Ці маленькі краплинки мерехтять від перших сонячних промінчиків і ваблять погляд. Я люблю ранкові співи птахів, люблю вставати зранку ще до сходу сонця щоб не пропустити їхні концерти.  Люблю весну за свіжі кольори і за оновлення природи. 

Свою листівку робила з чіпиків від  магазину  Sкрапочка та штампами з магазину Cherrylana designs.



Центральним елементом в мене стала мереживна рамка, яка і задала композицію усієї листівки.


У своїх композиціях я люблю використовувати квіти і листки відштамповані на кальці, ідеальний варіант зробити ембосинг. Саме так я ї зробила цього разу, заембосила на кальці відбитки штампів квіти, бутону рози та листя папороті.  
Ембосинг на кальці додає легкості та повітряності композиції. 


Я часто у свох листівках використовую мереживні чіпбордові написи, цього разу мені пригодився напис Ніжність.


І ще головним героєм мого весняного ранку стала пташка, яка присіла на гілочку, щоб заспівати своєї пісні.



І зворотня сторона також задекорована висічками з кальки.


З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар