22 серпня 2018

Огляд дизайнерської посилки від Scrapbooking-Ukraine. Людмила Половинко

Привіт!
Сьогодні з вами Людмила Половинко . І я прийшла показати вам красу, яку я отримала від магазину Scrapbooking-Ukraine у вигляді дизайнерської посилки.






   Квіти від Пріми моя особлива любов і залежність. В моїх запасах вже їх стільки, що до пенсії вистарчить, але стриматися неможу, в мене ж такого відтінку рожевого ще немає)). 

   Я закохалася з першого погляду в свою улюблену колекцію Lavender, а от квіточок в мене до неї ще не було. Але ці квіти настільки універсальні, що їх можна використати і з іншим папером.





Напевно, вже всі знають, про мою слабкість до ніжного)). Невже, я могла б встояти перед таким папером. Елегантні та витончені принти паперу надихають на щось мега ніжне та розкішне.







В мене вже не одна робота зроблена з солодкої та ніжної колекції Little Bunny від Scrapmir, але я на цьому не зупиняюся. Скажу по секрету, буде щось солоденьке для маленького ангелика.





Для любителів повирізати рекомендую стильну колекцію St. Tropez від  Prima Marketing. Листок з неймовірними принтами на морську тему мене покорив.







В роботі використала: 

З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар