29 серпня 2018

Натхнення з Scrapbooking-Ukraine та Sкрапочка від Людмили Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, прийшла вам показати своє свіже натхнення.   

   Я вже давно мріяла зробити альбом для малюка з найніжнішої колекція паперу Little Bunny від Scrapmir, але все не доходили до нього руки. А тут так сталося, що мені потрібно було зробити альбомчик для дівчинки та ще й свої плани потрібно здійнювати. 

Отримавши нові матеріали від наших спонсорів, а саме магазину Scrapbooking-Ukraine  та магазину  Sкрапочка, я зробила мега ніжний альбомчик, який полюбила всім серцем).


Я вже вам розказувала, що кращого дитячого чіпборду ніж в магазині  Sкрапочка я не зустрічала. Чіпик колясочку, який я використала для декору обкладинки альбому, моя любов навіки.

Ще одна моя любов - це Примівські квіти, люблю їх за те, що вони акуратні та плоскі, та ідеально підходять для декору альбомів. Широкий асортимент такої краси ви зможете знайти в магазині Scrapbooking-Ukraine .








Пропоную подивитися відеоогляд альбому, щоб краще роздивитися усі секрети.


Тепер запасайтеся терпінням і переходимо до розглядання деталей альбому.























В роботі використала: 
З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар