02 серпня 2018

Завдання: 3-в-рядок "Медицина"

Привіт! 
Ось уже і серпень! Останній місяць літа! Хтось вже відпочив, хтось відпочиває, а хтось ще тільки пакує валізи...
Та, як завжди, на початку місяця ми запрошуємо надихнутися разом з нами наступною наукою - "Медицина"!!! 



Медици́на — галузь наукової та практичної діяльності, що вивчає нормальні та патологічні процеси в організмі людини, різноманітні захворювання, патологічні стани, методи їх лікування, запобігання та зміцнення здоров'я людини.
Слово «медицина» походить від словосполучення лат. ars medicina — «лікувальне мистецтво», «мистецтво зцілення» і має той самий корінь, що й дієслово лат. medeor — «зцілюю».

...корисна роду людському наука - це медицина.
М.В. Ломоносов

Тож, основний елемент цього місяця - людина.
Додаткові елементи: рамочка, штамп, напис, квітка, чіпборд, вязаний елемент



Наш команда підготувала для Вас натхнення:

Усім серпневий привіт! Завдання надихнуло мене на створення листівки невеликого формату. Листівку зібрала із обрізків від більших проектів й додала мереживо, вирубку, відштамповки, квіти й дрібний декор.
В якості ОЕ: висічка з маленькою лялею; ДЕ: рамочка, штамп, квіти.





Наше завдання надихнуло мене на створення листівки з вишуканою та романтичною дамою, яка сидить в тіні та милується квітами.  Якщо гарно придивитися, на листівці  можна знайти усі обов"язкові та додаткові елементи. 





У мене для завдання вийшла лісова сторінка з лісовою мавкою)
Мій рядок: людина - штамп -  напис - квітка -чіпборд (довгий у мене рядок вийшов)))




Моя листівочка в стилі еко... чи ретро... чи щось вінтажненьке :)
А рядочок такий: людина - квітка - чіпборд





У мене для завдання вийшла  сторінка з лісовою мавкою)
Мій рядок: людина - штамп -  напис - квітка -чіпборд



Для виконання цього завдання з основним елементом "Людина"  я використала неймовірні висічки від Фабрики з колекції «Sensual Love».
Також використала «Текстурну пасту білу», (ФД)  Трафарет  «Вулик»(ФД), сухі матові фарби «Magic paint» колір «Оливковий»«Світло-зелений» та аква-чорнило «Світло-зелений». А також ніжний чіпборд від «ScrapBox».


Мій рядок цього разу: ОЕ Людина, ДЕ - рамочка, штамп, напис, квітка та чіпборд.








Умови:
• стоврити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись завданнямОбовязково вкажіть, які додаткові елементи ви використали.
(ОЕ - людина.  Додаткові 2 на вибір: рамочка, штамп, напис, квітка, чіпборд, вязаний елемент)
 додати в пості посилання  та банер нашого завдання;
 додатися в лінки до 02.09.

Нагадаємо про наші чарівні призи, що очікують рендомного щасличвика та запошеного дизайнера:

Iris-Scrapbooking надає 2 набори квітів Dessert на вибір



Творча студія Sкрапочка дарує переможцю
сертифікат на 100 грн


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.09.2018 року.

Нагадуємо, що призи ми висилаємо по Україні безкоштовно.




3 коментарі: