18 січня 2020

Натхнення до Завдання КіноДошка «Вічне сяйво чистого розуму» з Фабрикою Декору, Scrapbox та Лєною Рукодільник

Привітики усім!

З Вами Лєна Рукодільник та наші спонсори - виробник неймовірно крутого чіпборду Scrapbox та український виробник товарів для творчості - Фабрика декору. І ми до Вас новим натхненням до нашого цікавого завдання у цьому місяці - Завдання КіноДошка натхнення «Вічне сяйво чистого розуму»


До нашого завдання я стільки разів хотіла подивитись цей фільм, та завжди щось ніяк не виходило. Але все ж таки з виходом нашого завдання та у зв'язку з новорічними святами, цей чарівний фільм надихнув мене на створення новорічної листівки у червоних та золотих відтінках, як і волосся у головної героїні в певний період їх життя). У створенні цієї листівки мені допомогли товари наших спонсорів, від магазину я використала чіпборд від Scrapbox Чіпборд вінок листяний Cr-009. А для фону та декору я використала Набір скраппаперу The spirit of Christmas 20х20 см від Фабрики декору.


Тож, дивіться фільм та надихайтесь! 
Приємного перегляду!








Сподіваюсь Вам було цікаво і Ви з радістю надихнетесь фільмом і створите щось цікавеньке. А в свою чергу я запрошую Вас на шопінг до магазинів за чіпиками до Scrapbox та за великим вибором товарів до Фабрики декору!

Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар