19 січня 2020

Натхнення до КіноДошки від Запрошеного Дизайнера Марина Євтушенко

Всім привітик!!!
Мене звати Марина Євтушенко і дуже рада бути запрошеним дизайнером в улюбленому блозі. Сьогодні я до вас із натхненням до цікавої і чудової КіноДошки натхнення «Вічне сяйво чистого розуму».
Цей фільм я бачила давно і він мене вразив в саме сердце і драматична гра Джима Керрі була для мене шоком, не думала побачити заядливого коміка із такої сторони. І надихнувшись фільмом і палітрою дошки в мене вийшла сніжна подарункова коробочка-пакетик.


А ось такий подаруночок я отримала від спонсору магазину Скрапбукінг з Євгенією Курдібановскою і за допомогою нього в мене вийшла новорічна краса.



Дуже мені сподобалася картинка із снігурами і взяла я її за центр композиції.


Додала вирізалок - гілочки ялинки, пуансетії, шишки і ялиночку, ще поселився один снігур на квіточці, йому було цікаво, що ж відбувається тут без нього)))


Взяла дуже натхнений напис-побажання, адже без щастя наший світ не такий яскравий.



Додала трошки вирубки для ажурності роботи.


А ось так виглядає коробочка збоку, можна в неї покласти дуже багато солоденького 


Ще трішки порозглядаємо детальки роботи.




Такий сніжно яскравий в мене вийшла новорічна коробочка-пакет.

А ось і список матеріалів магазину Скрапбукінг з Євгенією Курдібановскою,
які я використала в роботі:
Лист в цветочек 30х30 см коллекция WINTER

Запрошую прийняти участь у завданні КіноДошки натхнення «Вічне сяйво чистого розуму»


Всім натхнення і любові!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар