28 січня 2020

Огляд посилки від Вікторії Рудман та Скрапочки

Привіт-привіт!
Сьогодні я, Вікторія Рудман, покажу вам гору-горище краси від виробника чіпборду Скрапочка))


Скрапочка завжди пакує свій чіп в коробку і обов'язково прикрашає її) Цього разу це новорічна стрічка. Ніби й деталь - але таааак гріє душу))


І знаєте що? На мене впала мища!  Уявіть, відкриваю коробку, а звідти миша - символ року)) Ще одна приємність))


Ну і далі - купа-купезна чіпику))
Ці будиночки - щось неймовірне!  Закохалась з першого погляду)


Ось так виглядає заготовка, яку треба, як конструктор, скласти. І це, знаєте, цікаво)


Дитячий чіп - без нього нікуди. Мені)




Флора, рамочки, сердечка - класика) Деякий не дочекався фотосесії у належному вигляді))


Двері і вікна - окрема тема... Це дуже гарно!
І знову листочки та рамочки.


Ось цей фоновий -  вже маю на нього плани)) 
І рамочка - теж конструктор.


Всі посилання для вас:

Чіпборд набір Бірочка на укр., Картон світлий 1,6 мм
Чипборд Фоновий, Картон світлий 1,6 мм
Чіпборд Мобіль на ліжечко, Картон світлий 1,6 мм
Чіпборд Карета, Картон світлий 1,6 мм

Ну а тепер - побажайте мені натхнення зробити із цього всього красу)
Скрапочка  та ваша Віка♥



2 коментарі:

  1. Очень удачно выбрали первое фото :) Домики - моя любовь. В любом виде :) Так что вы привлекли мое внимание сразу! Чип красивый, чистый. Вдохновения вам и ждем новых интересных творений!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое!Да, домики - это любовь♥♥♥ Как и двери, и окна по отдельности))

      Видалити