20 січня 2020

Огляд посилки від Cherrylana designs. Базюк Олена

Всім привітики!
З вами сьогодні я,  Олена Базюк
І в мене сьогодні для вас показульки нової посилочки)
А посилочка зі штампиками від виробника Cherrylana designs.
Мені дуже подобаються їхні штампики - гарні дизайни, висока якість матеріалів, 
дуже затишна та стильна упаковка, а ще можливі замовлення з індивідуальним дизайном.
І, що саме основне головне, є гарантія якості  і все зроблене з любов'ю!


 Ну що ж будемо розглядати детальки)
Отже, моя посилочка сьогодні містить ось ці штампики:
Набір штампів "Алфавіт"
Штамп бордюрний "Мереживо"
Штамп "З Днем вчителя!"
Штамп "Гілка"



І ще в мене є іменний штампик за індивідуальним дийзайном)
І такі штампики ви теж можете замовити в магазині  Cherrylana designs!
Дякую, що завітали до нас!

Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар