31 березня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник ScrapBox та Фабрики Декору

Привітики!!!

Я, Лєна Рукодільник, і наші спонсори: чіпбордовий магазин ScrapBox та виробник скрапових матеріалів Фабрика Декору прийшли з натхненням до Вас у вигляді копілки в силі "Стимпанк"!






Мабуть у всіх щодня в кишені з’являється по кілька копійок, які потім незручно постійно носити з собою. От і у мене та чоловіка постійно є купка тих дрібних, які хочеться кудись складати. І тоді, я вирішила зробити копілку. А так як я дуже люблю мікс медіа я давно хотіла зробити щось в силі "Стимпанк".
Так у мене вийшла така собі іржава, з купою шестернів та різних залізячок чоловіча копілочка.
























Детально про використані матеріали:
Чіпборд від ScrapBox:

Чіпборд стімпанк композиція з крилом Ht-050

Чіпборд ретро лампочки великі Ht-053

Чіпборд набір шестерень 20шт Ht-088

Чіпборд набір шестерень "Стимпанк"


Матеріали від Фабрики Декору:

До наступних зустрічей.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар