06 березня 2019

Натхнення від спонсора Sкрапочка і Людмили Половинко

Привіт!
Сьогодні з вами Людмила Половинко , і я покажу вам чіпики, які отримала від нашого спонсора магазину  Sкрапочка. Я вже маю свої улюблені дизайни, які часто замовляю і використовую у своїх роботах. Цього разу в мене чіпики на різні теми, можна побачити у моїй купці і дитячі і фонові чіпики. На будь який смак і для будь якої роботи.





Маючи такий дитячий набір чіпиків можна зробити шикарний альбом для малюка. А ще вони є дуже універсальні, підійдуть як для хлопчика так і для дівчинки.  


Така рамочка в мене також була вже в роботі, з нею була розкішна листівка.  Такі рамку також можна і в альбоми, листівки, блокноти, зрештою, усюди можна застосовувати лише не стримуйте свою фантазію.


Весна час прокидання природи, а у нас настає час на флористичні чіпики, метелики, пташки, а що за весна без співів і музики.



І власне те, заради чого я робила усе це замовлення - це кравецький набір чіпиків. Я давно мріяла зробити швейний блокнот, а цей чіпик втілить мої мрії у реальність.


В магазині нашого спонсора Sкрапочка ви завжди знайдете якісний чіп за доступною ціною.  

Подивимося, що саме я собі вибрала в магазині нашого спонсора Sкрапочка.
Для того щоб краще зорієтнуватися в розмірах чіпборду пропоную подивитися коротенький відеоогляд моєї посилки.



Чіпборд який я вибирала можна знайти в тематичних розділах:
флора,
рамки,
 фауна,
Кохання весілля, романтика
Фонові, дитяча тематика. 
З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар