18 березня 2019

Огляд посилочки від Скрапочка для Лєни Рукодільник


 Привіт-привіт!!!

Я, Лєна Рукодільник, знову до Вас з оглядом своєї посилочки від нашого спонсора, неймовірного виробника чіпборду – магазину «Скрапочка».



Я розповім і покажу Вам яку красу я отримала в коробочці щастя від магазину «Скрапочка». Цього разу я дала своїй уяві розгулятись і обрала найрізноманітніший чіпик до найрізноманітніших робіт. Чіпборд у «Скрапочка» зроблений із світлого картону, що дає змогу використовувати чіп без обробки.
  











А ось повний список з посиланнями на чіпики, які я отримала.

 От я Вам все розповіла та показала, сподіваюсь Вам сподобалась моя коробочка для натхнення від «Скрапочка». На цьому поки що, все. А я піду і створювати щось цікавеньке та нидихаюче для Вас.

 
Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар