22 березня 2019

Альбом в стилі Midori від Тетянки та Scrapbooking-Ukraine

Всім привіт!
З Вами Тетянка та мій альбом-звіт про події 2016 року.

Коли я побачила цей набір паперу  від Kaisercraft "My Year, My Story" на сайті магазину Scrapbooking-Ukraine, то зрозуміла що він ідеально підійде для мого альбому. 
Різноманітні кольори паперу якнайкраще підкреслять різноманітні фото. 

Такі альбоми звіти я роблю для кожного року. Всі вони різного розміру та формату. Цього разу я вирішила спробувати зробити альбом в стилі Midori. Для обкладинки я використала еко-шкіру
Отож, в альбомі зібрані спогади про події 2016 року - від сніжних французьких Альп до сонячного Баку. 
Далі пропоную насолодитися великою кількістю розворотів!














































Ще раз дякую магазину Scrapbooking-Ukraine за матеріали та можливість знайти унікальні колекції паперу!

Немає коментарів:

Дописати коментар