03 березня 2019

Натхнення від спонсора ScrapBox, Cherrylana designs та Scrapbooking-Ukraine. Половинко Людмила

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, буду надихати вас на весняний настрій своєю новою ніжною листівкою. 

Свою листівку я робила з чіпиків від  магазину  ScrapBox, штампами від Cherrylana designs та матеріалами з магазину  Scrapbooking-Ukraine.



Я люблю поєднювати папір з різних колекцій паперу. Основа моєї листівки ніжний  папір Love Story від Prima, додавала ще листки від колекції Lavender(I ll Fly With You та Through The Years) а ще вирізаними квітами з колекції St. Tropez. Висічки, чіпборд та інші елементи покрила воском кольору рожеве золото.


Була в мене крутезна мереживна рамка, за допомогою якої я ускладнила свою композицію. Композицію доповнила висічками з ножа декоративна гілка та маленькою гілочкою чіпборду.


 У своїх композиціях я часто використовую квіти і листки відштамповані на кальці. Я зробила ембосинг на кальці відбитки штампів квітибутону рози та листя папороті.  






 І зворотня сторона:






З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар