08 лютого 2019

Натхнення від ScrapBox з Людмилою Половинко

Привітики!
Сьогодні я, Людмила Половинко з натхненням від нашого спонсора - виробника чіпборду ScrapBox.
Сьогоднішня листівка - це мій вихід з зони комфорту. Хто давніше спостерігає за моєю творчістю знає, що в мене роботи світлі і ніжні. Цього разу я спробувала додати темний колір в листівку. Для мене це нестандартно і незвично. Але творчість потребує проб та експериментів, так як саме так ми ростемо і розвиваємось.







Настрій цієї листівки вималювався після того, як я знайшла чіпик з зображенням сердечок. Милі повітряні кульки зробили листівку загадковою і пристрасною, романтичною і теплою. Ця листівка як любовне послання коханій людині, як заклик до пошуку себе справжнього, розкриття таємних почуттів та ніжності. 



Композицію на листівці я доповнила чіпиком конвертом - любовним листом, повним на емоції та почуття.





А ця маленька гілочка моя теперішня любов. Я люблю маленькі і делікатні чіпики, вони завжди знайдуть своє почесне місце на будь-якій роботі.





І звичайно ж, жодна робота не обходиться без висічок з ножа лаврова гілка.


 І ще декілька деталей листівки:







І за традицією - зворотня сторона.








З вами була Людмила Половинко.

Чи вдався мій експеримент чи ні вам видніше. Буду дуже вдячна вам за коментарі.
Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар