17 лютого 2019

Огляд посилки від Cherrylana designs

Привіт!

   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою посилку з штампиками з магазину Cherrylana designs.




Я не КАСовець, але люблю використовувати відштамповки на кальці у своїх об"ємних композиціях. Ембосинг на кальці додає легкості та повітряності композиції. 

Так як я фанат флори, тому моя сьогоднішня посилка складається в основному з квітів і листочків. Розмір цих квіточок дуже зручний у використанні. 

Штампи - це чудова інвестиція для кожного скрапера. Штамп один раз купив, а використовуєш його багато років. Можна зробити декор будь-якого кольору чи відтінку для кожної роботи.

У моїй посилці були:  квітибутону рози та листя папороті.





А ще я не змогла пройти повз фонових штампів і вибрала до своєї колекції кракелюр:


Усі штампи крім кракелюру я вже використала у своїх роботах, але і на нього також маю плани на найближчі дні.

Ще вам покажу приклади використання цих штампів у своїх роботах.





З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар