15 лютого 2019

Натхнення від ScrapBox та Cherrylana designs. Людмила Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам своє лавандове натхнення. 

Вже, мабуть, ні для кого не є секретом, що я люблю стиль Прованс, мої натхнення на цю тему з"являються часто в нашому клубі.

Сьогодні я знову з цією ж колекцією паперу від Примамаркетинг. Минулого разу листівка була з темними акцентами, а сьогодні світла версія. 

Свою листівку робила з чіпиків  ScrapBox та штампами з магазину Cherrylana designs.



Найближчим часом буде багато натхнення від мене, весняний настрій, сонце і відповідно - багато натхнення до творчості.

Цього разу листівка мені далась нелегко. Робила її за заданим скетчем квадратної форми, така форма точно не моя, але що з цього вийшло краще видно вам зі сторони.


 Була в мене крутезна мереживна рамка , яка додала динаміки моїй роботі. Композицію доповнила висічками з ножа декоративна гілка маленькою гілочкою чіпборду та квітами з набору квіточок з листочками.




У своїх композиціях я люблю використовувати квіти і листки відштамповані на кальці, ідеальний варіант зробити ембосинг. Саме так я і зробила цього разу, заембосила на кальці відбитки штампів квітибутону рози та листя папороті.  
Ембосинг на кальці додає легкості та повітряності композиції. 





З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар