09 лютого 2019

Огляд посилочки для Лєни Рукодільник від Scrapbooking-Ukraine


Привіт-Привіт!

І я, Лєна Рукодільник, знову до Вас з оглядом свої скрап-посилочки від нашого спонсора, магазину Scrapbooking-Ukraine.



В повітрі вже починають літати амурчики, бо ж на порозі День усіх закоханих.
Тож Ви вже певно здогадались на яку тематику у мене цього разу. Так, романтична та ніжно-рожево-червона «колекція» для творчості.
Ну що ж, давайте я Вам розповім про те, що саме отримала я в посилочці від нашого магазину Scrapbooking-Ukraine.













Та всіляка вирубка

Ну що ж, от я все й показала і розповіла, сподіваюсь, що Вам щось припаде до душі і я знаю де це можна знайти. Тож ласкаво прошу до магазину Scrapbooking-Ukraine.
А З Вами була Лєна Рукодільник та Art Club UA.
До наступних зустрічей.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар