01 лютого 2019

Огляд посилки від Cherrylana designs. Pioniya

Привіт!
З вами Pioniya та виробник полімерних штампів Cherrylana designs.
До мене приїхали штампові скарби. Юху!
Ці два чудові наборчики я хотіла дуже давно.



У цьому наборі багато різних рослинних елементів від великих до дрібнесеньких. 
Великий плюс, що елементи віддзеркалені та мають розмірний ряд.
Застосувати елементи можна в будь-якій роботі.


Проти цих милих кактусят просто не можливо встояти!
Кактуси в Наборі штампів "Кактусята" SET003a дуже різні.

Подобається тема з хмаринками висловів.
Дуже зручно, що є контурні малюнки для розфарбовування, а також можна штампувати заливки.



З супровідних матеріалів вирішила спробувати недорогі чорнила.
Розмір 4х4 см, подушечка м'яка.


Штампи і чорнила в ділі.

А ось так я зберігаю штампи.
Виймаю набір з слюдового пакета і перекладаю разом з картонною підкладкою у пакет з багаторазовою застібкою. 
Так я не погублю дрібні штампи, які іноді відділяються від пластику. У пакеті не збирається пил, а також в пакет можна покласти невикористані відштамповки.

У мене безліч ідей і планів для "новеньких".
Чого і вам бажаю!
Надихайтеся і творіть разом з Art Club UA та Cherrylana designs!
Ваша Pioniya!

Немає коментарів:

Дописати коментар