24 листопада 2018

Огляд посилки від Sкрапочки. Pioniya

Привіт!
З вами Pioniya та інтернет-магазин товарів для хобі та творчості Sкрапочка.
Сьогодні подивимося що цікавого я обрала з асортименту Sкрапочки.


Крім різноманітного чіпборда мене зацікавили вироби з фанери.
Сред них я обрала собі помічницю - підставку для телефона.

Давно хотіла подібну штучку :)

Ось так вона виглядає зібраною. Клеїти її не буду, щоб можна було взяти з собою.

Перед замовленням мене цікавили розміри і чи підійде для мого телефона.
Ризикнула, тепер вам показую, що для 5,5 дюймового смартфона все ОК.

Серед чіпу не встояла перед великим чоловічим набором - "Знатний рибак"

Ще один великий набір - Заготівля Маленький будиночок

Ось такий гарненький будиночок стоятиме під моєю ялинкою.

Далі обрала багатенько зимового чіпборду для альбома.
Різноманітні сніжинки в наборах:

Традиційні символи та прикраси:



Та трохи романтики:

Тож я активно готуюся до Нового року, а до будь-якої події допоможе підготуватися інтернет-магазин товарів для хобі та творчості "Sкрапочка"!
Ваша Pioniya!

Немає коментарів:

Дописати коментар