07 листопада 2018

Огляд посилки від Scrapbooking-Ukraine. Людмила Половинко

Привітики!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу вам свою посилку, яку я отримала від магазину Scrapbooking-Ukraine у вигляді дизайнерської посилки.



Я вже давно мріяла про цей папір від Графіка 45, і ось сьогодні мої мрії здійснюються. Я фанат вирізання і завжди в папері вирізаю усі можливі елементи, щоб потім їх використати для декору.  А папір від Графіки задовільнить такого фаната вирізання, як я)).





Ох, а скільки в мене планів на цей папір)), хочеться вирізати кожну квіточку і кожну гілочку.

Я ще моя давня мрія віск від Finnabair. Цього разу я взяла колір Рожеве Золото і вже його випробувала на білому і темному папері. Результат мені сподобався що там, що там, тому в нього широкий спектр застосування.



Тепер запрошую подивитись відеоогляд моєї посилки:


В мою посилку входило: 
З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар