14 листопада 2018

Натхнення з Адідін-скрапбукінг та Sкрапочка від Людмили Половинко

Привітики!
Сьогодні я, Людмила Половинко з натхненням від спонсора Adidin-Scrapbooking  та магазину  Sкрапочка !
Я вже не раз казала, що маю одну з улюблених новорічних колекцій, і це "Rustic Winter" від СкрапМир. Саме цей папір і став основним у моєму альбомі. 












Основним елементом моєї обкладинки є чіпборд у вигляді снігової кулі з оленем, композицію доповнила квітами ручної роботи та гіпсовим декором від Іріс.





Коли починає холодати на вулиці я завжди беруся за спиці і починаю в"язати. Сьогодні вирішила зробити в"язану обкладинку для свого альбому і тим самим задовільнити свої бажання).


На мою думку, крафт додає додаткового затишку роботі, дуже його люблю використовувати у новорічних роботах.










Для декору я використала новорічний чіпборд від нашого спонсора Sкрапочка, а також висічки, відштамповки та вирізалки з паперу.










В роботу, окрім основного набору, пішли і інші збірні обрізки, які підходили за кольоровою гамою.










В кінці додала ще пасту через трафарет "В"язане полотно".










Практично усі свої роботи я прошиваю на машинці. Дуже люблю машинну строчку, яка додає рамку і завершує роботу.






Використала матеріали:

Набор бумаги для скрапбукинга односторонняя, 30*30 см, ТМ "Scrapmir", коллекция "Rustic Winter"




З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

2 коментарі:

  1. Яка краса, тепленька обложечка, крафтові сторіночки, дуже класна колекція і так сніжно і казково!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мариночко, щиро дякую! Я дуже люблю крафт у зимових роботах.

      Видалити