08 листопада 2018

Натхнення з Adidin-scrapbooking. Базюк Олена

Всім привітики!!!!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк.
Буду вам детальніше показувати блокнотик, який робила 
ще для натхнення по нашому завданню 3 в ряд . Філологія!
Приєднуйтесь!!!
А матеріали я використала від нашого чудового спонсора  Adidin-Scrapbooking !!!



Будемо дивитись детальки?)
Для обгортки я використала шоколадний шкірзам.
Шкірзамінника в магазині є дуже великий вибір і різних кольорів.
І зробила шейкер) Я тепер частенько їх роблю, мені вони дуже нра)
А ще мій синочок завжди просить пошарудіти новеньким шейкером)
 Мій блокнот  на золотих кільцях і тому я використала і золоті люверси.

 Ось такий декор на ланцюжку.
А ось і серединка..в блокноті є розділювач - ніжну поєднання рожевого та крафту)
Для фіксації листочків дуже гарно дивляться скрепочки-капельки.

 Використала листи паперу Graphic 45
"Botanical Tea" - "Fauna" та "Botanical Tea" - "Just Because".
 Розділювач не є об'ємним, але вийшов багатошаровим.
А ще люблю додавати папір тишью -  білий

 Ось такий лаконічний і елегантний нотатник)
Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наші завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете виграти багато подаруночків беручи участь в завданнях!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !



Використані матеріали:
Шоколадний шкірзам
Люверси золоті
Скрепочки-капельки.
Листи паперу Graphic 45
"Botanical Tea" - "Fauna" та "Botanical Tea" - "Just Because"
Папір тишью, білий

Немає коментарів:

Дописати коментар