05 жовтня 2011

Halloween. З чим його їдять?


Доброго всім дня!
Halloween — свято, яке відзначається 31 жовтня —напередодні Дня всіх святих. Традиційно відзначається в англомовних країнах, хоча з кінця ХХ століття завдяки американізації мода на атрибутику Хелоуїна з"явилась в інших країнах, у тому числі країнах СНД



Атрибутикою свята є:
1. Світильники Джека.


2. Свічки. В США свічки для Хеллоуіна традиційно пофарбовані в оранжевий, бузковий, рожевий чи чорний кольори, та при цьому ароматизовані корицею чи іншими спеціями з різко-пряним запахом.
3. Маскарад та перевдягання.

Серйозно відноситися до цього свята я не можу. Для мене це привід побавитися та перевдягнутися))  Але, все ж таки, якщо ви наважитесь когось ппривітати, то ось вам натхнення:


Кліпарти:

Маю надію, що вам сподобався моя стаття-огляд))

5 коментарів:

  1. спасибо за столь информативный обзор. давно кошусь на тематику этого праздника, жаль у нас его совсем не отмечают:( а то уже давно б чегой-то сотворила:)

    ВідповістиВидалити
  2. Я хоч у Канаді, то все Геловін не святкую. Українці тут його не признають. В українській школі влаштовували маскарад, але це було "свято осені", а не геловінівській маскарад. І дітей не пускаємо цукерки жебрати. Купуємо своїм дітям самі. )))
    Ми з чоловіком тільки любимо перейтися вуличками напередодні або опісля й подивитися, на що людська фантазія спроможна в плані прикрашання хатів та подвір'я. Чого там тільки не побачиш! Деякі направду дуже артистично прикрашають. Але свою хату й подвір'я я би так навряд чи прикрашала. )))

    ВідповістиВидалити
  3. А я люблю прикрашати просто в осінньому стилі двері і подвір’я. Це не стільки до свята Хеловін скільки до Дня Подаки.
    Це свято в нас прижилось. Може тому що це дає нам можливість подякувати Богу за все що ми маємо.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за огляд) Як на мене, цікаве свято - привід влаштувати маскарад, дістати ліхтарики та щей цукерок наїстися)))

    ВідповістиВидалити