06 жовтня 2011

Інтерв"ю з Мар"яною/Відповіді

Привіт усім-усім!
 Я дуже вдячна вам за такі цікаві та оригінальні запитання!
Як ви вже знаєте, я Мар"яна. народилась та живу у славетному місті Львові.. хоча ні, народилась все-таки я як нормальна людина в пологовому будинку :) В 4 родзлі в Медінституті , якщо точніше :)
Дитиною була вредною, неслухняною і дуже талановитою ( так-так, всі говорили ;)) Читала вірші на табуреті, заходила в автобус і голосно кричала : "Дайте сісти", з п"яти до шести років намагалась усім знайомих мені людей підбити на те, щоб намалювати мені картину, де цьомаються дорослі:); збирала гриби, сушила гербарій, писала вірші , співала в хорі, танцювала, билась з дівчатами, дружила з хлопцями!
 Тепер почну відповідати на ваші запитання!!!!


Talya S  
1.Твоя улюблена страва, яку любиш готувати?
2.Де і як любиш відпочивати?
3.Які подарунки любиш отримувати?
1.Привітик! ОО, я люблю готувати! Не завжди є можливість і час, але люблю готувати щось неординарне, нестандартне і пікантне! Наприклад суші ;))) Українські страви поза конкуренцією! Мої домочадці все з"їдають!
2. Люблю море! Але купаюсь в басейні, не люблю пісок! в дитинстві ходила по піску тільки в махрових шкарпетках, і не дай Бог хоч одна піщинка попаде всередину!!! ;) А ще люблю відпочинок з родиною на природі!
3. О, треба щось таке написати... може чоловік прочитає ! Люблю одяг, аксесуари, і СКРАПМАТЕРІАЛИ і коробочки-коробочки-коробочки.. Маньячка!

tubloko  
1.Любимые цвета?
2.Любимые материалы в скрапе?
3.Любимые занятия кроме скрапа? 
Привітики!
1. Мій найулюбленіший колір фіолетовий і чорний! Я в них почуваюсь зручно і комфортно! А от в роботах переважно використовую яскраві кольори, настрій у мене такий!
2. Я не профі, не знавець, не фахівець, тому використовую все, що є в наявності, і що підходить за кольором і стилем! Люблю квіти, стрічки і чорнила!
3. Як я вже казала, я пишу вірші, але вони занадто особисті, тому і не можу вам їх продемонструвати ;) деякі є в мене на блозі :) Люблю прибирати своє робоче місце!

marunka1988 
1. як ти виходиш з ситуації, якщо тобі насвинячили чи образили, як ти потім будеш ставитися до тієї людини??? 
Ну хто ж як не Маринка може про таке запитати? ;) Привітик! 
1. Насвинячили кажеш? Ну як буду ставитись.. тій людині і так вже погано, бо вона ж свинка як не як ;) Скажу чесно, я птаха горда) Але всі ми люди, робимо безліч помилок, робимо боляче один-одному, але інколи все переосмислюємо, обдумуємо, робимо висновки, і наші образи стають неважливими на фоні значущості дружби чи нормальних людських стосунків! О як!

*Ириска*
1.Марьянка, где ты находишь силы и вдохновение для своих работ?
2. Какая у тебя професия была (или есть) до занятия скрапом ? 
Привіт!!!!
1. Раніше я вже писала, що основним натхненням та поштовхом до творчості є моя доця , коли вона здорова. радісна, усміхнена хочеться гори перевернути! 
Надихнутись я можу і дивлячись сон! От приснилась мені одна хатинка, я вже думаю як її "прилаштувати" у якусь роботу, задум!
2. Перша моя освіта бухгалтерський обік та аудит, друга Магістр міжнародної економіки. Зараз я працюю за спеціальністю, дуже задоволена, що обрала саме таку освіту!

Savanna(Vika) 
 1. Марьяна, мне интересно, что привлекает в скрапе тебя больше всего? И чему бы ты хотела бы еще научится, возможно не только в срапе, а и в других направлениях, творчества или ручной работы? 
Привітики!
1. Найбільше люблю створювати незвичні об"єкти, як от наприклад паперовий рояль, чи незвичної конструкції рамки. Люблю фантазувати, знаючи при цьому, кому все роблю!Вікусь, я не вмію в"язати! ені треба ще 5 рук мінімум, щоб дати собі раду з тими спицями і нитками! Колись почала в"язати шарф, а вийшов чехол на ялинку ;)) Звідки ті петлі появились додаткові, до сих пір не знаю! Хочу ще навчитись гачкувати і в"язати арігумі, це шедеври!!!

Несвижанка 
 1.Как появились первые заказчики?
2. Интересуют ли другие виды рукоделия?
3. Как относится муж к занятиям скрапом? 
Привіт!!!
1. Ну звичайно це були рідні мені люди - мама, хресна, тато! З початку всі мої роботи - це був суцільний примітив! Я вирізала з паперу, займалась квілінгом, малюванням, все поєднувала разом, як згадаю, аж смішно ;)))
2. Саме так, я зараз займаюсь пластикою, в моїй колекції є декілька картин намальованих акриловими фарбами, малюю графіку, пишу вірші, освоюю VM ( візуал мерчиндайзинг)
3. Він в мене золота людина! Завжди позитивно! не було ще ні разу з його сторони ніяких сумнівів щодо мого хоббі, ніяких докорів! Він по-суті головний спонсор мого хоббі !

Лілюська-Lilia 
 1.Мар'янко, ти маєш художню або дизайнерську освіту?
2.Де навчилася робити такі шикарні фото?
3.Що найбільше любиш у процесі ведення блогу та буття дизайнером? 
Хелов май френд!!!!
1. Ні, не маю, маю дві економічні! Але дуже б хотіла ще хоча б курси якісь! Але тільки не навчання з купою макетів, плакатів, папок величиною з шафу! Можливо ландшафтний дизайн? ;)
2. дякую дуже!!!! Я тільки вчусь, і вчусь у свого тата! Поки він мені толком не пояснив що таке діафрагма я не могла зробити нормальне фото! Все залежить від освітлення, пори доби і налаштування камери! З кожним разом, коли роблю фото, мрію про кращий об"єктив і потужний спалах!!! ( коханий, якщо ти це читаєш, запиши собі там в список на Миколая ;)))
3. Незвичні завдання, цікаві конкурси і спілкування з людьми різними! Так приємно кожен раз вмикати комп, перевіряти пошту і бачити коментарі до своїх робіт!!! Це вже стало ранковою трапезою! 

len4ik 
Спасибі ще раз за подарунок, Мар"янко.Вже почала використовувати. А запитання такі:
1.Скільки коштів ти витрачаєш на скрап матеріали? 
2.Як знаходиш час на заняття скрапом?
3.У якої ледіскрап хотіла б взяти МК?(прямо віршик) Дякую. 
Привіт!!!! Дякую тобі дуже!  рада допомогти!!!!
1. Все залежить від можливості, настрою, та поповнення асортименту в магазинах! Я заходжу в них і прошу продавців чи власників мене вигнати ;) Одноразово можу потратити і 50 грн, і 300 грн ( коханий, ну ти ж в курсі?) Інколи усі зароблені гроші на замовленнях вкладаю в матеріали : ножі, папір, стрічки, квіти!
2. Він мене сам знаходить! Доця сопе в обідній сон, я скраплю! Доця спить ввечері - я скраплю!
3. Із задоволенням повчилася б у Агнешки! Її легкості і вишуканості !

bre 
 1.Де ти черпаєш натхнення?
2.Які клейові матеріали вважаєш найнадійнішими (а то в мене останнім часом проблема виникла як деякі деталі кріпити так, щоб не відпали ))))? 
Привітусі!!!!
1. Навіть не знаю, як я вже писала, майбутня робота може і наснитись! Можу фільм дивитись ( Домогосподарок, обожнюю їх), так замість змісту фільму я дивлюсь на кошики для білизни, стіни, шпалери, шеббі меблі, які вони називають бідними ( аж образливо)! От з цього всього і народжуються нові мої маленькі досягнення!
2. ТЕРМОПІСТОЛЕТ! Все! На двосторонній сотч приклеюю тільки синтепон до картону і закріпляю тканину, перед прошиванням! Я переконалась, що все - таки є різниця між вартістю пістолетів, тому зараз в мене пістолет від Бош, і гарантія 2 роки і працює безподобно!

Ирина 
Привіт
1.Яка твоя єдина завітна мрія?
2.Яка країна тобі подобається?
3.З якою відомою людиною ти б хотіла зустрітися, та про що б його спитала? 
 Привітики!!!
1. Я хочу, щоб знайшли ліки від раку!  
2. Мені подобається Австрія там чисто, культурну. Надзвичайно вразило Монако своїм розміреним життям і повідьністю, безпечністю і азартом! А жити б я хотіла в Іспанії! Там сієста і величезні бананові коктейлі ;)))
3. Я обожнюю Костю Меладзе! З ним би хотіла поговорити! А про що б питала, навіть не знаю... він такий класний, що мені б вистачило просто мовчати! ех!

СОЙКА 
 1.Мар'янко,як скрап прийшов у Твоє життя?
2. Про які матеріали для творчості ти мрієш? 
Як ся маєш? ;)
1. Коли я була вагітна, в мене постійно була загроза викидня, я лежала в лікарні. Дома також заставляли лежати, сидіти. От я і почала втілювати свої фантазії в папері. малювала картини. далі робила листівки, які до скрапу віднести аж ніяк не можна. Потім , за допомогою інтернету, шукала інформацію, приклади, визначення, терміни, інтернет-магазини.
2. Я хочу машинку, котра вирізає чіпборди! Мрія!!!

Maria (Маруся) 
Мар’янко дуже приємно познайомитись.
Маю такі запитання:
1.Як ти проводиш свої вихідні?
2.Який день більше любиш суботу чи неділю?
3.Чому б дуже хотіла навчитись, не лише в рукоділлі? 
 Привіт, і мені також приємно познайомитись!!!
1. Як істинний сім"янин їжджу до свекрухи :) Ще : весною на пікніки, влітку на річку, восени на гриби чи рибалку, зимою на лижі!
2. Люблю п"ятницю!!!! Тоді всі приходять з роботи, я маю більше часу на себе аж до понеділка!  А якщо обирати між двома цими, то люблю неділю, бо в суботу треба прибирати ;)
3. Напевно дизайну інтер"єру. А ще терпимості ;) 

 Тацуня 
Привіт Мар"яно!
Постійно стежу за твоєю творчістю а подаровані тобою роботи і дотепер захоплюють мене (обм. проект і твій подарунок для Лелечки - пам"ятаєш?)!
Так от питаннячка.
1. Чи стала для тебе творчість бізнесом? Якщо так - чи бачиш шляхи розвитку і розширення а чи варто зупинятися на певних обсягах.
2.Чи реально поєднати кухню-побут і творчість? чи не заважають ці 2 субстанції одна одній?
3. Чи хотіла би спробувати щось кардинально нове? Наприклад художню ковку металу чи обробку скла?
Дякую, сонечко! Натхнення тобі!
Привіт величезний!!! дуже вдячна за такі слова!!!!
1. Ой, скоріше я стала спонсором для творчості! Звичайно є замовлення, але ніхто не відміняв основної роботи;) Мрію відкрити свій магазин, можливо салон!
2. О зовсім ні!!!! ЦЕ ДОПОМАГАЄ, ЯКЩО Є НАСТРІЙ ДЛЯ ОДНОГО, ТО І ДРУГЕ ВДАСТСЯ НА ВСІ 100 (а ще дуже добре, якщо під боком є баба, яка може принести борщ і котлетки ;)
3. Скло - це ідея! Які б вийшли гарні прикраси зі скла для ... скрап-робіт ;)))
Дякую дуже!

 Зірочка :) 
я питань задавати не буду ))) як треба буде то і так спитаю ;)
просто бажаю тобі натхнення, нових досягнень, і здійснення всього задуманого ;) 

Дякую надзвичайно!!! Питайся що хочеш, чекаю всюди ;)))


   

18 коментарів:

  1. З величезним задоволенням прочитала твої відповіді. Деякі навідь розсмішили ))))) особливо за петлі .

    ВідповістиВидалити
  2. Как интересно! Марьяночка,большое спасибо за интервью! Никогда бы не подумала, что ты экономист )))

    ВідповістиВидалити
  3. Так интересно было почитать, да поводу вязания, было смешно)) У меня были хорошие учителя, и я уже 7 лет умела вязать , сначала спицами, это от мамы, а потом в 9 лет и крючком, это уже благодаря учительнице по истории, которая была у меня в школьном лагере.

    ВідповістиВидалити
  4. дякую дівчата!
    Я дуже рада, що змогла підняти вам настрій!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Цікаво було почитати! Мар"яно, ти дуже цікава особистість! дякую за такі дотепні і щирі відповіді!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую! Було дуже цікаво почитати відповіді на свої запитання і не тільки.
    Бажаю багато натхнення, а терпіння... а воно вам тре? :)))

    ВідповістиВидалити
  7. Молодець! Дуже цікаво було почитати) особливо про запитання на рахунок скрапу=)

    ВідповістиВидалити
  8. так цікаво!!!!!!!!!
    дякую!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Суперове інтерв'ю! Таке позитивне, як і сама Мар'янка! З превеликим задоволенням прочитала усі відповіді! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  10. Інтерв"ю класне, ти дуже хороша людина і талановита, маєш серйозні освіти, а позитив з тебе так і пре))))

    ВідповістиВидалити
  11. Марьяна, рада ближе познакомиться

    ВідповістиВидалити
  12. Здорово! Прочитала с удовольствием и огромным интересом)) надо же, экономист)!) никогда бы не подумала))

    ВідповістиВидалити
  13. дуже-дуже цікаво!!! а ше ти вмієш гарно писати, і все як на одному диханні!
    приємно було "поближче" познайомитись :)

    ВідповістиВидалити
  14. І мені було дуже цікаво більше про тебе дізнатися))))

    ВідповістиВидалити
  15. Читаючи інтерв'ю ще більш впевнилась, що ти МЕГАпозитивна талановаита людина!!!! Бажаю всього тобі найкращого!

    ВідповістиВидалити
  16. Я окей!
    Дякую за відповіді,таке розгорнуте інтерв'ю читаю вперше!
    Таке відчуття ніби ми разом виросли:)

    ВідповістиВидалити
  17. Марьянка, спасибо за ответы! Очень интересно было прочитать и узнать тебя получше. Желаю тебе вдохновения и чтоб донечка всегда радовала!

    ВідповістиВидалити