неділя, 3 липня 2011 р.

Розіграш цукерочок!

Доброго дня всім. Настав вирішальний час - ми розігруємо наші цукерочки!


Цукерку від Talya Serpeny отримує...tate (чекаємо адресу на пошту: talyaserpeny@gmail.com)
Цукерку від Maryana отримує...LaNya  (чекаємо адресу на пошту: mar.kosarevich@gmail.com)
Цукерку від Ксюмки отримує...sophy  (чекаємо адресу на пошту: hr-ar@ukr.net)
Цукерку від Юлі отримує...Любця   (чекаємо адресу на пошту: hrustiashka@gmail.com)
Цукерку від Гавочки отримує...Іванк@   (чекаємо адресу на пошту: hr-ar@ukr.net)

Цукерку від baraban4ik отримує...Наталья Мон (чекаємо адресу на пошту: natasysk@gmail.ru)
 Листи надсилайте з позначкою "Переможець цукерки"

Вітаємо дівчат з перемогою!!! 

16 коментарів:

  1. Вітаю переможниць (чи як то слово пишеться?) =)) Бажаю творчих успіхів з такими солоенькими цукерочками =))

    ВідповістиВидалити
  2. Ого,не вірю очам)))))))))))))))))))))))Велике дякую!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Урррра!!! Я очень рада! Иду писать адрес.)))

    ВідповістиВидалити
  4. Моя почта natasysk@gmail.com а не .ru!!!
    baraban4ik

    ВідповістиВидалити
  5. спасибо за розыгрыш.я так рада.очень подняли настроение.а то всё из рук валиться,какая то полоса не везения напала

    ВідповістиВидалити
  6. приглашаю всех на свою конфетку для рукодельниц http://natali-mon.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  7. ура-ура-ура!!!как я рада,как я рада!!!!спасибо за счастье!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю дівчата!!! Цукерочки дуже класні :)

    ВідповістиВидалити
  9. Я думала одно из условий конфетки, что она розыгрывается на територии Украины.

    ВідповістиВидалити
  10. Всіх вітаю з перемогою! Я теж не вірю своїм очам! Дууужжже приємно! =))

    ВідповістиВидалити
  11. выиграла конфетку у baraban4ik ,но не могу с ней связаться.помогите.как мне её найти

    ВідповістиВидалити